• 10 КВІ 18
    Місячник ЦК природничо-наукових дисциплін

    Місячник ЦК природничо-наукових дисциплін

    В Глухівському медичному училищі були проведені наступні заходи у зв’язку з місячником циклової комісії природничо-науковичх дисциплін.

    План проведення місячника ЦК природничо-наукових дисциплін з 19 лютого по 19 березня 2018 р.

    № п\п Викладач, захід Місце проведення, дата, час
    1. Шавша Л.М.
    Всеукраїнська олімпіада І рівня з хімії
    19.02.2018,    ауд.№2, 15.10
    2. Шавша Л.М.
    Всеукраїнська олімпіада І рівня з біології
    2 курс:  02.03.2018,
    1 курс: 06.03.2018,
    ауд. № 26,  15.10
    3. Троша С.О.
    Всеукраїнська олімпіада І рівня з фізики
    23.02.2018, ауд. № 6, 15.10
    4. Троша С.О.
    Всеукраїнська олімпіада І рівня з інформатики
    23.02.2018,  ауд. № 6, 15.10
    5. Троша О.В.
    Всеукраїнська олімпіада І рівня з математики
    21.02.2018,  ауд. № 5, 15.10
    6. Кудрявцев О.В.
    Олімпіада І рівня з анатомії
    05.03.2018, ауд. №3, 15.10
    7. Шавша Л.М.
    Відкрите заняття з біології на тему: «Клітинний цикл. Мітоз»
    13.02.2018, ауд. № 26,
    11.40, група 1А ф/в
    8. Кудрявцев О.В.
    Відкрите заняття «Анатомія органів чуття. Шкіра»
    ІІ семестр
    9. Троша О.В.
    Віртуальний журнал «Магічне число Пі»
    14.03.2018, ауд. № 6, 11.40
    10. Троша С.О.
    Захист проектів на тему: «Магнітні поля та магнітні властивості живих організмів»
    05.03.2018,  ауд. № 6, 13.25
    11. Кудрявцев О.В.
    Усний журнал на тему: «Історія розвитку анатомії та фізіології в Україні»
    03.03.2018, ауд. № 1, 8.00
    12. Химан Г.П.
    Усний журнал на тему: «Становлення наукової психології»
    19.03.2018,  ауд. № 1, 9.45
    13. Шавша Л.М.
    Усний журнал «Головна молекула життя» (з нагоди 65-ї річниці відкриття будови молекули ДНК)
    15.03.2018,  актова зала, групи 1 та 2 курсів
    14. Виставка газет до Міжнародного дня ДНК 25.04.2018

    Мета проведення:

    • формування загальних, предметних і професійних компетентностей студентів;
    • розвиток пізнавальної і творчої активності студентів;
    • розширення світогляду студентів;
    • формування професійної компетентності, вдосконалення педагогічної майстерності викладачів.