Виховує все: люди, речі, явища,
але насамперед і найбільше – люди.
З них на першому місці – батьки і педагоги.
А.С. Макаренко

Головною метою методичного об’єднання класних керівників Глухівського фахового медичного коледжу є виховання громадянина як члена правового суспільства, особи, що відчуває й цінує ідеали свободи й рівності, усвідомлює цінність людської гідності, здатна сама визначати пріоритети власного життя, прагне до встановлення справедливої й стабільної політичної системи й готова підтримувати її існування.

Виховна робота класних керівників базується на таких основних принципах:

  • науковість;
  • гуманізм;
  • демократизм;
  • добровільність.

Керівники навчальних груп планують свою роботу з урахуванням актуальних завдань виховання, плану роботи коледжу, конкретності, розумної насиченості, акценту на інтереси студентів, поєднання словесних, наочних, практичних форм і методів виховання, відповідності їх до вікових особливостей та рівня вихованості студентів, урахування ювілейних і суспільно-політичних дат, подій у житті країни, єдності педагогічного керівництва й самостійності студентського колективу.

Методична проблема методичного об’єднання класних керівників: “Формування у студентів національно-патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови традицій на основі виховання цінністного ставлення до держави та суспільства”.

Перед методичним об’єднанням класних керівників груп поставлено три основні проблеми:

  • допомогти усім класним керівникам оволодіти необхідними знаннями, методами для організації виховної роботи в групі;
  • вивчати, узагальнювати і поширювати кращий досвід виховної роботи коледжу;
  • вивчати і запроваджувати нові технології навчання.

Члени методоб’єднання класних керівників

з/п П.І.Б. Група Освіта Пед. стаж Кат. Фото
1. Горова Ірина Павлівна 1-А ф/в вища, Курський державний педагогічний інститут 37 вища
2. Троша Олена Володимирівна 21-Б ф/в вищий Полтавський педагогічний інститут
ім. О.Короленка
29 вища
3. Тюльпа Ольга Володимирівна 2-А с/в, ф/в вища, Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженка 12 I
4. Химан Галина Петрівна 11-А ф/в, с/в вища, Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженка,    СОІППО 10 І/ІІ
5. Божок Валентина Іванівна 1-А с/в вища, Національний медичний університет
ім. О.О. Богомольця
5 ІІ
6. Коробкова Ірина Петрівна 4-А ф/в вища, Сумський  державний педагогічний інститут ім. А.С. Макаренка 29 вища
7. Троша Сергій Олексійович 4-А с/в вища, Сумський деражвний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка 30 вища
8. Шендрикова Олена Анатоліївна 3-А (ф/в, с/в) вища, Глухів, національний педагогічний університет ім. О. Довженка 29 І/спец

 

ДЕСЯТЬ ПОРАД КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ
(зі «100 порад учителеві» В.О.Сухомлинського)

Пам’ятайте:

  • ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, — з людиною. Місія навчального закладу боротися за людину;
  • об’єкт нашої праці — найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, — розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість;
  • виховувати людину — це передусім Знати її душу, бачити та відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання — це самовиховання;
  • немає в дитини нічого такого, що вимагало б від педагога жорстокості. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозріливості;
  • немає якихось єдиних для всіх студентів передумов успіхів у навчанні. І саме поняття успіхи у навчанні —- річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й середній рівень — велике досягнення;
  • успіх у навчанні — це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник;
  • слово — могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фон для запам’ятовування, заучування, збереження в пам’яті програмного матеріалу. Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки, і не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтесь байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитися до слова;
  • спонукайте студентів до читання — найважливішого рятівного засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення — це має бути захоплення книжкою;
  • доброзичливість, розумна доброта — ось що має бути атмосферою життя студентського колективу, головним тонусом взаємовідносин викладачів та студентів. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса;
  • уміння володіти собою, тримати себе в руках — одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, і його здоров’я!