У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), Глухівське медичне училище перейшло на дистанційну форму навчання. Для цього було розроблено положення про тимчасове дистанційне навчання у закладі.
Педагогічний колектив Глухівського медичного училища працював за допомогою системи дистанційного навчання MOODLE, Google Презентації (GooglePresentations), ZOOM, месенджерів Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, Facebook та ін.), персональних комп’ютерів. Під час дистанційного навчання відбулись засідання педагогічної та методичної рад, засідання циклових комісій.
За допомогою платформи ZOOM було проведено 4 засідання методичної ради. На засіданнях розглядались питання, відповідно до плану роботи методичної ради, а також обговорювались важливі питання про організацію роботи закладу під час карантину, а саме:
- Про виконання та внесення змін до індивідуальних планів викладачів в умовах карантину.
- Про поповнення інформаційними матеріалами дистанційної системи MOODLE.
- Про підготовку до ЗНО в умовах дистанційного навчання
- Про активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів за допомогою освітніх веб-ресурсів під час карантину.
- Звіти голів ЦК.
- Переваги та недоліки дистанційного навчання у медичному вузі.
Здобутком навчального закладу в умовах карантину є опанування викладачами таких платформ як: ZOOM, Telegram, Google Презентації (GooglePresentations), месенджерів Skype, Viber, WhatsApp, Telegram, дистанційної системи MOODLE, за допомогою якої відбулось не тільки активне розміщення викладачами навчальних матеріалів, реалізовано спілкування «студент-викладач», але й здійснювалось управління навчальним процесом.
Але досить проблемно якісно організувати дистанційне навчання для майбутніх медичних працівників, тому що навіть найсучасніші комп’ютерні технології не замінять майбутнім медикам «живої» практики, виконання практичних навичок та маніпуляцій під керівництвом викладачів.