Робота кабінету психолога під час карантину
До уваги батьків, студентів , педагогів!
Робота кабінету психолога під час карантину:
- Під час карантину кабінет психолога працює дистанційно.
Дорогі батьки , студенти, колеги, якщо ви відчуваєте себе тривожно, занепокоєно чи розгублено, не знаєте, як вийти зі складної ситуації, звертайтесь за психологічною підтримкою до практичного психолога Химан Г.П.Для консультації онлайн використовую ZOOM,Viber,Telegram, Messenger.
А також ви можете подзвонити на «Телефон довіри».
«Телефон довіри» – це служба телефонної допомоги, де вас вислухають, підтримають і допоможуть самостійно знайти вихід зі складної ситуації. Тут працюють компетентні у дитячих питаннях спеціалісти, які мають відповідну кваліфікацію: психологи, соціальні педагоги, юристи, які пройшли попередню підготовку.
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111