Адаптація першокурсників
Будь-яке навчання, справа не з легких. Однією з найважливіших передумов успішної навчальної діяльності першокурсників є їхня своєчасна адаптація до умов навчання у НЗ. Перший курс може стати точкою опори для студента, а може призвести до різних деформацій у поведінці, спілкуванні та навчанні, адже саме на першому курсі формується ставлення молодої людини до навчання, майбутньої професійної, самореалізації. Нерідко процес соціально-психологічної адаптації першокурсників протікає стихійно. Водночас не всі студенти, потрапляючи в атмосферу НЗ, здатні швидко адаптуватися. Звідси виникає необхідність удосконалити процес адаптації вчорашніх школярів до навчання в медичному училищі.
З вересня місяця практичним психологом проводилися інформаційно-просвітницькі консультування,лекції, цикл занять «Адаптація першокурсників», психологічна гра «Адаптація першокурсників» студентам І курсу для кращої адаптації до умов навчання в медичному училищі Під час заходів студенти-першокурсники дізналися про особливості навчання, отримали психологічні поради, як краще пристосуватися до нового колективу студентської групи, умов проживання, як налагодити контакт з одногрупниками..
Психологічна діагностика адаптації цьогорічних першокурсників до умов навчання проводилася у жовтні місяці. Під час діагностичного етапу з’ясувалося чимало питань, які є значущими для подальшої ефективної адаптації студентів, як-от: свідомість вибору навчального закладу, вплив оточення на зроблений студентом вибір, побажання щодо покращення навчальної діяльності, сформованість чи несформованість почуття відповідальності за власну успішність у навчанні.