
Особливості психолого-педагогічної роботи з обдарованими дітьми
Здібності не оцінюють за легкістю
засвоєння людиною інформації. Успішним стає той,
хто в муках долає труднощі.
Любов до пізнання – ось головне мірило.
Антуан де Сент-Екзюпері
У Доктрині національної освіти, що визначає стратегію й основні напрямки розвитку освіти України в ХХІ столітті, записано: «Система освіти має забезпечувати підтримку обдарованих дітей та молоді, розвиток у них творчих здібностей, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості».
02.11.2017 року відбулося засідання педагогічної ради де обговорювалися питання щодо особливостей психолого-педагогічної роботи з обдарованими дітьми .
Виступили :
- Дмитренко Н.О. викладач педіатрії доповідь на тему: «Розвиток творчих здібностей студентів у процесі викладання педіатрії»;
- Химан Г.П. практичний психолог доповідь на тему: «Особливості психолого – педагогічної роботи з обдарованими дітьми» та надала інформацію про результати дослідження рівня креативності студентів нового набору.
